Give a helping hand for street child..

Sådär, nu har jag ätit lite efter jag kom hem från friskis. Idag va en sån otroligt härlig träningsdag så de inte va sant! Ville lixom inte gå därifrån. Hoppas på att hitta någon som vill dit med mig imorgon, annars kör jag själv.

Något jag ville nämna är att jag beställde ett linne igår över internet. Fick det idag! fattar ni hur snabbt det gick? Fint va det också och det är en ny favorit. Kostar lite lite mer än t.ex gina tricot. Men hoppas att kvaliteten är bättre. Ska se om de får in fler storlekar på lite andra linnen. Då ska det shoppas loss :)

Såhär ser det i alla fall ut. När jag köpte det så skänktes även lite av pengarna till en hjälporganisation. Alltid trevligt att hjälpa till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0