Se upp, långt inlägg!

Skolan gick hyffsat snabbt idag. Trots att huvudet kändes som ett klot och inte hängde med så mycket, och jag låter som en konstig papegoja när jag snackar så gick det ändå bra. Vår geografi var inställd idag, så jag susanna & becka gick ner till ett mindre klassrum för att göra uppgifterna som vi fått till nästa lektion. Inga uppgifter blev gjorda utan vi satt i en och en halv timma och bara snacka om allt och annat.

Tillslut blev det dags för idrott som jag tyvärr inte kunde vara med på, min förkyldning gör det inte lätt för mig. Kändes rätt bra att ta det lilla lugna precis efter sjukdom så ja. Men fan vad jag och becka skratta under lektionen då. Såg så roligt ut när allas ena ben va fastknutet till någon annans. Speciellt den gruppen som fick vara 3 istället för två haha!

Efter skolan gick jag och susanna och satte oss på Claras och snackade. Det blev varsin scones till det som satt fint i magen kan man säga. Nu har jag precis ätit klart kvällsmaten och även varit en sväng på råslätt. En väldigt väldigt kort sväng med sara.

Nu blir det något vänner avsnitt innan sängen för imorgon är det skola klockan 8 som gäller! Hitta en supergullig bild här på bloggen också. Så den fick det bli..


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fin blogg! :)

2010-09-11 @ 13:52:53
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0