Varför så glad!?

Mitt glada humör fortsätter. Man kan ju undra varför jag är så positiv just idag, tro mig jag undrar också. Sitter i alla fall och tittar runt lite på internet. Kom på att jag får pengar imorgon. Lycklig blir jag då också hoho. Men shopping blir det inte än, har lovat Rebecka att hålla mig till den 30e... Då satan smäller det och tre galningar kommer springa runt i butikerna hehe.. :)

Imorgon går jag 08.00 - 10.25. Min absolut tidigaste dag (tack vare att jag hoppat av Företagsekonomin) Hallelujah för det faktiskt! Ska ringas runt lite imorgon också, diskuterade det med Lukas innan. Nu är det bara till att hålla tummarna för jag är så jäkla trött på att kontot ekar mm.

Nu när jag börja skriva om detta så kom jag på vad jag & min bror diskuterade innan. Dags att snacka med mor min! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0