27-02-2011

på två dagar har jag shoppat för över 1000 lappen. Lyckades få till mig en tröja på pappas bekostnad också. Han erbjöd sig i och med att det va han som gjorde så att jag ville ha den... ;)

Jobbet idag va sjukt soft, timmarna flöt på och rätt som det var va det rast & sedan gick det några timmar till och klockan slog 4. Älskar när tiden går snabbt, då känns det bättre på något sätt. Satte mig här hemma och pluggade lite och sedan så gjorde jag ett test på internet pga uttråkning. & då kom denna fina lilla text upp som svar på testet:

Kanske är detta ett tecken på att man inte ska ha med sig massor med sötsaker hem efter jobbet när man haft stängning? Eller att man ska hoppa över colan och godiset på vardagar? Ett under att jag inte är större än vad jag egentligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0