I'm gonna get you back, gonna get you back.

Jag tror jag dissar den där 50 dagars listan faktiskt. Känns inte så kul att göra den då alla frågor nästan handlar om en och samma sak i slutet. & att jag kanske glömmer bort den lite då och då..

Lunchade med min far och bror på chili thai. Gott vare & träffade på rätt många människor, riktigt trevligt faktiskt. Men som alltid när det är buffé så blir man bara äckligt mätt och håller sig rätt bra på det resten av dagen.

Är rätt sugen på att komma från lilla jönköping om bara för en helg. Kanske borde ringa bror och se vad de har för sig någon helg framöver. En tripp till malmö skulle man ju inte dö av :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0