Ahmen tjeena.

& återigen får jag ta igen på 50 dagarslistan. Duktig jag är..

Day 14: En låt/sång från din barndom
Alltså, alla lyssnade ju på blinka lilla stjärna & bä bä vita lamm (som jag ville uppträda med i småstjärnorna..) men ser ingen anledning till att lägga upp de här. När jag va lite större lyssnade jag mycket på Magnus Carlsson, Nsync och Backstreet boys. & den HÄR var en av mina absoluta favoriter.


15: Ett foto av dig och dina vänner.
Jag tror inte jag har ett foto där alla mina vänner är på, i och med att alla inte känner och umgås med varandra. Men 2 foton kan jag i alla fall slänga upp. & detta är inte alla mina vänner, då hade bloggen blivit överbelastad haha, utan mina närmaste.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0