5: Bästa konserten du varit på.

Ja, jag har ju varit på några stycken. Men John Legends konsert briljerar haha! Om det hade stått mäktigaste konserten hade jag nog fått säga Bruce Springsteen istället. Tror ingen toppar flera tusentals männskor hoppas och sjunger till hans låtar.

I alla fall så var jag på John Legends konsert den 28 februari 2009. Ja tänk att det snart är 2 år sedan. Shit! Fick biljetten i julklapp av min fina storebror och jag har nog aldrig blivit så glad för en present.. (som jag tjatade på mamma dagarna innan jul över att få en biljett. Medan hon fick ta massa sura miner, visste hon att jag skulle få det i julklapp.. Haha stackars mamma.)
Konserten var i KB hallen i köpenhamn och vi hade så kul. Var i extas hela kvällen!

Det bästa med denhär bilden? Syns inte så bra i upplösningen på bloggen, men han kollar faktiskt rakt in i min kamera.

Kommentarer
Postat av: Ayan

måste se den i sånna fall!

Malaysia :)

2011-01-22 @ 17:51:59
URL: http://ayans.blogg.se/
Postat av: amanda

haha nej det gör man verkligen inte :)

kram !

2011-01-22 @ 19:59:13
URL: http://amanddaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0