Everything is going to be OK.

Nu har jag skrivit klart hela första uppgiften i engelskan och andra halva. Mer plugg blir det inte för mig under sista timmarna på lovet :)

Jobbade över en timme idag också, pengar pengar ;). Nej men det vart faktiskt en riktigt go dag idag med härliga människor. Efter det var det raka vägen hem och titta på filmen haha. Har inte riktigt kopplat att jag ska upp kvart över 6 imorgon. Jag menar jag vaknade vid 10 idag och va iprincip DÖD. Men lite pepp är jag på att se schemat ändå. Men efter att man fått all info så tar jag gärna lite lov igen..

Nej, nu blir det duschen och sen blir det morden i midsommer med mamma.
Såhär söta kan man ju vara på bion om man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0