Nu så!

Day 9: Lista några av dina favoritbloggar.
De jag läser regelbundet och "måste" läsa är Kenza, Foki & Blondinbella. Följer inte lika många bloggar längre då det egentligen inte står något vettigt i någon av dom :) Sedan läser jag ju mina vänners bloggar också, självklart!  

Day 10: Ett foto på dig för ett år sedan och ett på dig nu, hur har du förändrats?

Tja, det stora svartvita är från typ mitten av januari 2011 & den lilla är från mars ngt 2010. Vad liten jag va. Eller jag är ju liten nu med egentligen. Snebena hade jag och va allmänt sprallig tror jag. Har nog inte förändrats så mycket, tänker lite mognare bara :)

 
Day 11: Din favorit skådespelare och skådespelerska.
Lätt val, i alla fall på kill fronten. Tjejfronten ligger rätt lika..
Jude Law, Sandra Bullock & Julia Roberts.







































Day 12: Senaste filmen du såg.
Måste varit Meet the parents little fockers på bio i lördags med julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0