And I can not get enough, ohlala ohlala.

Idag ska jag inte skriva om att jag ska jobba. Ledig idag, imorgon, torsdag & sen på fredag är det dags för jobb igen. Skönt! Känner mig rätt tillfredställd med livet just nu. Även fast det har hänt lite saker nu det senaste.

Imorgon är det dags för mig och Susanna att ha våran egna idrottslektion med klassen. Ett pass står på schemat och jag tror att det kan bli rätt kul faktiskt. Men saken är väl bara att man helst ska kunna det utantill. Vi kommer nog ha en liten fusklapp med oss (a)

& en lite chockerande sak som skedde idag, jag gick osminkad till skolan. det va så skönt!! 
& det är väl såhär jag har sett ut idag. ruffs till hår & vit tröja med fina axlar från Zara.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0