Svar på kommentar.

... om 16/3 - 2011.:
hur kan du umgås med julia?
jag menar, hon är ju konstig & sen bråkade ni innan. varför gick du tillbaka?

Hur kan man inte umgås med Julia? Ja det kan man ju undra. Hon är en av de bästa vännerna jag har, och vet förmodligen mer om mig än vad jag gör själv. Hon är den som har mest koll på vad som händer mitt liv så att säga. & nej hon är inte konstig, inte någonstans. Vi är väldigt lika och passar därför bra ihop. Både jag och Julia kan va rätt knäppa times to times, men livet måste ju vara roligt. Det som gick utöver sommaren är helt glömt & det är skönt att veta att jag har fått tillbaka min finaste vän igen. Nu har vi roligt som aldrig förr, och jag tror att det va bra på ett sätt att inte umgås på ett tag. Det har gjort vänskapen starkare och i will never let u go again :*

Fan vad det lät som att vi är tillsammans haha! Men men, vi har varit vänner i 14-15 år(!!) & längre kommer det väl att bli, eller hur vännen :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0